هومن, فرزانه, علیزاده, مرجان, مروی نوغانی, فرزانه سادات. (1403). مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا. , 15(1), 115-132. doi: 10.22059/japr.2024.338553.644188
فرزانه هومن; مرجان علیزاده; فرزانه سادات مروی نوغانی. "مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا". , 15, 1, 1403, 115-132. doi: 10.22059/japr.2024.338553.644188
هومن, فرزانه, علیزاده, مرجان, مروی نوغانی, فرزانه سادات. (1403). 'مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا', , 15(1), pp. 115-132. doi: 10.22059/japr.2024.338553.644188
هومن, فرزانه, علیزاده, مرجان, مروی نوغانی, فرزانه سادات. مقایسۀ اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی و مثبت‌اندیشی بر اجتناب شناختی؛ راهبردهای تنظیم هیجانی با نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت در دانش‌آموزان نابینا. , 1403; 15(1): 115-132. doi: 10.22059/japr.2024.338553.644188


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب