سمیر عبدعلی, انور, بهنام, محسن, سرلاب, رقیه. (1404). تأثیر هم‌تولیدی خدمات ورزشی بر درگیر کردن مشتری از طریق یادگیری مشتریان: نقش تعدیل‌کنندۀ مشارکت. , 17(2), 50-34. doi: 10.22059/jsm.2024.372708.3258
انور سمیر عبدعلی; محسن بهنام; رقیه سرلاب. "تأثیر هم‌تولیدی خدمات ورزشی بر درگیر کردن مشتری از طریق یادگیری مشتریان: نقش تعدیل‌کنندۀ مشارکت". , 17, 2, 1404, 50-34. doi: 10.22059/jsm.2024.372708.3258
سمیر عبدعلی, انور, بهنام, محسن, سرلاب, رقیه. (1404). 'تأثیر هم‌تولیدی خدمات ورزشی بر درگیر کردن مشتری از طریق یادگیری مشتریان: نقش تعدیل‌کنندۀ مشارکت', , 17(2), pp. 50-34. doi: 10.22059/jsm.2024.372708.3258
سمیر عبدعلی, انور, بهنام, محسن, سرلاب, رقیه. تأثیر هم‌تولیدی خدمات ورزشی بر درگیر کردن مشتری از طریق یادگیری مشتریان: نقش تعدیل‌کنندۀ مشارکت. , 1404; 17(2): 50-34. doi: 10.22059/jsm.2024.372708.3258





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب