1.

ارائۀ راهکارهای مؤثر جهت غلبه بر صخرۀ شیشه‌ای مدیریت زنان در سازمان‌های ورزشی ایران

صفحه 33-1
زهرا رفیعی؛ نجف آقایی؛ زهرا هژبرنیا؛ شهرام علم

2.

تأثیر هم‌تولیدی خدمات ورزشی بر درگیر کردن مشتری از طریق یادگیری مشتریان: نقش تعدیل‌کنندۀ مشارکت

صفحه 50-34
انور سمیر عبدعلی؛ محسن بهنام؛ رقیه سرلاب

3.

ائتلاف‌های ورزشی و نظریۀ بازی‌ها: مقیاس رقابت‌پذیری بازیگران اصلی توسعه ورزش همگانی ایران

صفحه 73-51
مریم برقرارجهرمی؛ الهام مشکل گشا؛ جواد شهولی کوه شوری

4.

فرا تحلیل رضایت بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در ورزش؛ نقش تعدیل گر محل پژوهش

صفحه 93-74
نسیم چیتی؛ رضا اندام؛ مجتبی رجبی

5.

نقش خودکارآمدی تنظیم هیجانی در اعتماد بین فردی و تصمیم‌گیری اخلاقی معلمان تربیت‌بدنی

صفحه 110-94
محمد پیروی؛ ناصر بای

6.

رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار برندسازی شخصی دانشجویان ورزشکار

صفحه 130-111
رضا رضائی؛ سردار محمدی؛ آرمان اله ویسی

7.

تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر رابطه مسئولیت اجتماعی و عملکرد رقابتی باشگاه های ورزشی

صفحه 147-131
محمد حسن پیمان فر؛ الهه کهدوئی؛ سید امین دهقان

8.

شناسایی موانع و راهکارهای توسعه آکادمی‌های فوتبال در ایران

صفحه 170-148
محمد ریحانی؛ ابوالفضل درویشی؛ میثم نوری خانیوردی

9.

شرط‌بندی در فوتبال؛ یک مطالعه کیفی (مورد مطالعه: اتفاقات دو هفته پایانی لیگ 1400-1399دسته دوم فوتبال کشور)

صفحه 189-171
سیدپویا رسولی نژاد؛ علیرضا ترخان

10.

اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت بدنی مبتنی بر یادگیری ترکیبی برای دوره ابتدایی

صفحه 210-190
گیتا سماحتی؛ محمد جوادی پور؛ علی اکبر رضائی؛ حجت حاتمی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب