فخاریان, میثم, حسین زاده, علی, بستام, هادی. (1403). تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد). , 16(1), 167-193. doi: 10.22059/jibm.2023.357834.4561
میثم فخاریان; علی حسین زاده; هادی بستام. "تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد)". , 16, 1, 1403, 167-193. doi: 10.22059/jibm.2023.357834.4561
فخاریان, میثم, حسین زاده, علی, بستام, هادی. (1403). 'تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد)', , 16(1), pp. 167-193. doi: 10.22059/jibm.2023.357834.4561
فخاریان, میثم, حسین زاده, علی, بستام, هادی. تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد). , 1403; 16(1): 167-193. doi: 10.22059/jibm.2023.357834.4561


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب