رضائی, رضا, محمدی, سردار, اله ویسی, آرمان. (1404). رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار برندسازی شخصی دانشجویان ورزشکار. , 17(2), 130-111. doi: 10.22059/jsm.2024.372905.3260
رضا رضائی; سردار محمدی; آرمان اله ویسی. "رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار برندسازی شخصی دانشجویان ورزشکار". , 17, 2, 1404, 130-111. doi: 10.22059/jsm.2024.372905.3260
رضائی, رضا, محمدی, سردار, اله ویسی, آرمان. (1404). 'رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار برندسازی شخصی دانشجویان ورزشکار', , 17(2), pp. 130-111. doi: 10.22059/jsm.2024.372905.3260
رضائی, رضا, محمدی, سردار, اله ویسی, آرمان. رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار برندسازی شخصی دانشجویان ورزشکار. , 1404; 17(2): 130-111. doi: 10.22059/jsm.2024.372905.3260





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب