رضائی, رضا, محمدی, سردار, اله ویسی, آرمان. (1403). رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار برندسازی شخصی دانشجویان ورزشکار. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2024.372905.3260
رضا رضائی; سردار محمدی; آرمان اله ویسی. "رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار برندسازی شخصی دانشجویان ورزشکار". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jsm.2024.372905.3260
رضائی, رضا, محمدی, سردار, اله ویسی, آرمان. (1403). 'رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار برندسازی شخصی دانشجویان ورزشکار', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2024.372905.3260
رضائی, رضا, محمدی, سردار, اله ویسی, آرمان. رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار برندسازی شخصی دانشجویان ورزشکار. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jsm.2024.372905.3260





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب