شهبازی, حبیب. (1403). بررسی منافع تولیدکنندگان از تبلیغات برند محصولات لبنی. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2024.368814.4711
حبیب شهبازی. "بررسی منافع تولیدکنندگان از تبلیغات برند محصولات لبنی". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jibm.2024.368814.4711
شهبازی, حبیب. (1403). 'بررسی منافع تولیدکنندگان از تبلیغات برند محصولات لبنی', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2024.368814.4711
شهبازی, حبیب. بررسی منافع تولیدکنندگان از تبلیغات برند محصولات لبنی. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jibm.2024.368814.4711





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب