1.

شناسایی عوامل مؤثر بر فرایند تصمیم‌گیری خرید برخط با تأکید بر تصویر ایدئال خود مجازی با رویکرد‌های شناختی: روش فراترکیب

صفحه 266-300
امیرمحمد کلابی؛ عباس گودرزی

2.

ارائه چارچوبی برای شایستگی‌های متخصصان سئو در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال کسب‌و‌کارهای اینترنتی

صفحه 301-334
سعید زمانپور؛ آرین قلی پور؛ هاشم آقازاده؛ سید محسن علامه

3.

بررسی الگوی مصرف رسانه‌های نوین در بین مصرف‌کنندگان ایرانی با رویکرد پدیدارشناسی تفسیری

صفحه 335-358
طاهر روشندل اربطانی؛ سارا جانه

4.

تبیین نقش ابعاد ویژگی‌های کانال همه‌کاره در رابطه با مشارکت مشتری با برند و هم‌آفرینی ارزش برند با توجه به نقش تعدیلگر شهرت برند

صفحه 359-388
عادله دهقانی قهنویه؛ ناصر سیف اللهی؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی

5.

بررسی منافع تولیدکنندگان از تبلیغات برند محصولات لبنی

صفحه 389-413
حبیب شهبازی

6.

فراترکیب قابلیت‌های پویا و رشد شرکت با استفاده از مرور سیستماتیک ادبیات مبتنی بر چارچوب

صفحه 414-453
محمدحسین بیرامی؛ وحید خاشعی ورنامخواستی؛ مهدی ابراهیمی؛ مهدی حقیقی کفاش

7.

استراتژی‌های سازمانی در محیط‌های متلاطم (یک مطالعه فراترکیب)

صفحه 454-480
جواد پورکریمی؛ مهسا عزیزی

8.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل نوآوری باز در کسب مزیت رقابتی در صنعت لوازم خانگی

صفحه 481-525
مجید محمدشفیعی؛ عارف آرمان

9.

تبیین مدل مهارت‌های شناختی رهبران و مدیران سازمانی برای تصمیم‌گیری در محیط ووکا

صفحه 526-564
هانیه حافظ نیا؛ منوچهر انصاری

10.

عوامل علی اتخاذ استراتژی‌های غیربازار در سطح بنگاه و نهادی: یافته‌های مرور نظام‌مند

صفحه 565-606
امیرحمزه شهنوازی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ علی حیدری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب