روشندل اربطانی, طاهر, جانه, سارا. (1404). بررسی الگوی مصرف رسانه‌های نوین در بین مصرف‌کنندگان ایرانی با رویکرد پدیدارشناسی تفسیری. , 17(2), 335-358. doi: 10.22059/jibm.2023.365753.4670
طاهر روشندل اربطانی; سارا جانه. "بررسی الگوی مصرف رسانه‌های نوین در بین مصرف‌کنندگان ایرانی با رویکرد پدیدارشناسی تفسیری". , 17, 2, 1404, 335-358. doi: 10.22059/jibm.2023.365753.4670
روشندل اربطانی, طاهر, جانه, سارا. (1404). 'بررسی الگوی مصرف رسانه‌های نوین در بین مصرف‌کنندگان ایرانی با رویکرد پدیدارشناسی تفسیری', , 17(2), pp. 335-358. doi: 10.22059/jibm.2023.365753.4670
روشندل اربطانی, طاهر, جانه, سارا. بررسی الگوی مصرف رسانه‌های نوین در بین مصرف‌کنندگان ایرانی با رویکرد پدیدارشناسی تفسیری. , 1404; 17(2): 335-358. doi: 10.22059/jibm.2023.365753.4670





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب