شکاری, آزاده, پورسعید, محمدمهدی, ده یادگاری, سعید. (1404). بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام. , 17(1), 201-233. doi: 10.22059/jibm.2024.364548.4647
آزاده شکاری; محمدمهدی پورسعید; سعید ده یادگاری. "بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام". , 17, 1, 1404, 201-233. doi: 10.22059/jibm.2024.364548.4647
شکاری, آزاده, پورسعید, محمدمهدی, ده یادگاری, سعید. (1404). 'بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام', , 17(1), pp. 201-233. doi: 10.22059/jibm.2024.364548.4647
شکاری, آزاده, پورسعید, محمدمهدی, ده یادگاری, سعید. بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام. , 1404; 17(1): 201-233. doi: 10.22059/jibm.2024.364548.4647





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب