1.

تحلیل کتاب‏سنجی چابکی استراتژیک با بهره‌گیری از تحلیل هم‏رخدادی واژگان

صفحه 1-22
عطاءاله هرندی؛ علیرضا محبی

2.

شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد

صفحه 23-45
فاطمه اسماعیلی نژاد؛ محمد سنایی؛ عظیم صلاحی کجور

3.

تأثیر کار گروهی بر روند بین‌المللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی

صفحه 46-68
مهدی تاج پور؛ محمدرضا گلریز خاتمی؛ سیده مرسده سلیمانیان؛ محمدصادق بندگی

4.

طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانه‌ای

صفحه 69-95
فرشته امین؛ سید مهدی شریفی؛ مهران ابراهیمی نژاد

5.

طراحی مدل‌ کسب‌وکار مبتنی بر آینده‌نگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی

صفحه 96-128
سلمان حسینی‌صفا؛ صفر فضلی؛ حاکم قاسمی؛ علی خالقی

6.

ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت‏گذاری پویا (رویکرد فراترکیب)

صفحه 129-148
منیژه حقیقی نسب؛ حمید رضا یزدانی؛ فاطمه گلی

7.

ارائه مدل رفتار جست‌‌وجوی آنلاین مصرف‌کنندگان برای کالاهای تجربه‌محور و جست‌وجومحور

صفحه 149-170
هاشم آقازاده؛ سجاد خانی پردنجانی؛ مژده خوشنویس

8.

شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بین‌المللی‌سازی

صفحه 171-200
وحید شرفی؛ رضوان سلیمانی

9.

بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام

صفحه 201-233
آزاده شکاری؛ محمدمهدی پورسعید؛ سعید ده یادگاری

10.

بررسی تأثیر دست‏کاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم

صفحه 234-265
رزا هندیجانی؛ محسن نظری؛ الناز جعفری؛ صبا رحیمیان





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب