جلال نیا, راحله. (1403). ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2024.360903.4601
راحله جلال نیا. "ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jibm.2024.360903.4601
جلال نیا, راحله. (1403). 'ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2024.360903.4601
جلال نیا, راحله. ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jibm.2024.360903.4601


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب