جلال نیا, راحله. (1403). ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان. , 16(4), 883-908. doi: 10.22059/jibm.2024.360903.4601
راحله جلال نیا. "ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان". , 16, 4, 1403, 883-908. doi: 10.22059/jibm.2024.360903.4601
جلال نیا, راحله. (1403). 'ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان', , 16(4), pp. 883-908. doi: 10.22059/jibm.2024.360903.4601
جلال نیا, راحله. ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان. , 1403; 16(4): 883-908. doi: 10.22059/jibm.2024.360903.4601





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب