1.

نوآوری در مدل کسب‌وکارها مبتنی بر گسترش پلتفرم‌های دیجیتال

صفحه 832-855
سید حامد وارث؛ نسترن حاجی حیدری؛ محمد کارگر شورکی؛ مرتضی هادی زاده

2.

پیشایندهای اعتماد در پلتفرم‌های اقتصاد اشتراکی: اولویت‌بندی با استفاده از روش بهترین ـ بدترین

صفحه 856-887
نوید خانجان زاده کاکرودی؛ علی ادبی فیروزجائی؛ سهیل نجات؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی

3.

ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان

صفحه 883-908
راحله جلال نیا

4.

تبیین و اولویت‌بندی پیشایندهای بازاریابی همه‌کاناله با رویکرد فراترکیب

صفحه 909-948
حمیدرضا ایرانی؛ الهام ابراهیمی؛ بابک صومی

5.

تبیین قابلیت‌های‏‏ بازاریابی پویا مبتنی بر تغییرات اقلیمی: تحلیل اکتشافی از کسب‌وکارهای B2B

صفحه 949-978
مریم اصغری نجیب؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی

6.

نوع‌شناسی و رتبه‌بندی قالب‌های مختلف تخفیف قیمت: یک پژوهش ترکیبی

صفحه 979-1001
محسن نظری؛ الهام ظفریان پور

7.

مدلی برای خلق و اجرای نوآوری دوسوتوان در صنعت بانکداری ایران

صفحه 1002-1028
وحید خاشعی ورنامخواستی؛ سجاد فارسی

8.

شیوه‌های رایج فریب مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: تبیین مدل درخت فریب مشتریان

صفحه 1029-1054
علی اکبر برومیده؛ مریم الف پور تراکمه؛ سیما نظری؛ محمد آقایی

9.

تأثیر همکاری شرکت تولیدی با دانشگاه بر افزایش جذابیت محصولات تولیدی شرکت برای مصرف‌کنندگان ایرانی

صفحه 1055-1081
امین عطاری؛ حسین عاشوری

10.

شناسایی پیشایندهای سازنده کهن‌الگوها

صفحه 1082-1109
فوزیه طاهری مینا؛ تحفه قبادی لموکی؛ میثم لطیفی؛ حسین حاجی بابایی

11.

مدل بلوغ مدل‌های ‌کسب‌و‌کار باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران)

صفحه 1110-1137
فهیمه ملااحمدی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ نیما مختارزاده گروسی؛ مسعود کیماسی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب