اخوان خرازیان, مریم, شفیعی راد, سونا. (1403). تحلیل و بررسی تأثیر چندسطحی کیفیت شبکۀ اجتماعی بر ابعاد شخصیتی در خرید. , 16(2), 540-574. doi: 10.22059/jibm.2023.344762.4395
مریم اخوان خرازیان; سونا شفیعی راد. "تحلیل و بررسی تأثیر چندسطحی کیفیت شبکۀ اجتماعی بر ابعاد شخصیتی در خرید". , 16, 2, 1403, 540-574. doi: 10.22059/jibm.2023.344762.4395
اخوان خرازیان, مریم, شفیعی راد, سونا. (1403). 'تحلیل و بررسی تأثیر چندسطحی کیفیت شبکۀ اجتماعی بر ابعاد شخصیتی در خرید', , 16(2), pp. 540-574. doi: 10.22059/jibm.2023.344762.4395
اخوان خرازیان, مریم, شفیعی راد, سونا. تحلیل و بررسی تأثیر چندسطحی کیفیت شبکۀ اجتماعی بر ابعاد شخصیتی در خرید. , 1403; 16(2): 540-574. doi: 10.22059/jibm.2023.344762.4395


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب