1.

سی سال پژوهش در حوزۀ شخصیت برند: ترسیم نقشه دانش و تحلیل ساختار موضوعی با استفاده از رویکرد علم‌سنجی

صفحه 262-283
محمد رحیم اسفیدانی؛ محسن نظری؛ شهریار غریب زاده؛ نکیسا رضایی

2.

نگاشت و تحلیل روند پژوهش‏های استراتژی خروج: ترکیبی از بیبلیومتری و مرور نظام‌مند

صفحه 284-317
علیرضا والی پور؛ علی حیدری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ اسداله کردنائیج

3.

شکست ‏هم‏‌آفرینی ارزش؛ هم‏‌تخریبی ارزش برند در رسانه‌‏های اجتماعی

صفحه 318-348
غزاله طاهری؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ مهدی دهقانی سلطانی

4.

ارائه الگوی ضد بازاریابی جهت پیشگیری از رفتارهای مجرمانه در فضای کسب‌وکارهای آنلاین و دیجیتالی

صفحه 349-387
قاسم زارعی؛ یونس نیکخواه

5.

چارچوب تأمین استعداد برای کسب‌وکارهای نوپا در بستر دیجیتال: مطالعه چندموردی کیفی

صفحه 388-414
محمدحسین کناررودی؛ حسن بودلایی

6.

جنبه‌های تاریک به‌کارگیری بازی‌پردازی: واکاوی چالش‌های اخلاقی بازی‌پردازی در ایران

صفحه 415-446
مونا جامی پور؛ حمیده بینایی

7.

ارائه مدلی از مؤلفه‌های کلیدی پیاده‌سازی موفق مدیریت تجربۀ مشتری در سازمان؛ یک پژوهش کیفی

صفحه 447-477
پیام مردآزاد ناوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ سید بیوک محمدی؛ محسن خون سیاوش

8.

شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان‌سرایی دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری

صفحه 478-517
میثم احمدنیا؛ طاهر روشندل اربطانی؛ عباس نرگسیان؛ سید مهدی شریفی؛ خه بات درفشی

9.

توسعه مدل بیمۀ دیجیتال با رویکرد داده‌بنیاد

صفحه 518-539
محمد آدابی؛ نسترن حاجی حیدری؛ سید حامد وارث

10.

تحلیل و بررسی تأثیر چندسطحی کیفیت شبکۀ اجتماعی بر ابعاد شخصیتی در خرید

صفحه 540-574
مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی راد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب