وزین, نرگس. (1403). بررسی ارزش‌های ادراک‌شده و رفتار خرید گردشگران فرهنگی نسبت به سوغاتی صنایع‌دستی: مطالعه موردی: شهر اصفهان. , 11(2), 19-34. doi: 10.22059/jut.2024.372505.1188
نرگس وزین. "بررسی ارزش‌های ادراک‌شده و رفتار خرید گردشگران فرهنگی نسبت به سوغاتی صنایع‌دستی: مطالعه موردی: شهر اصفهان". , 11, 2, 1403, 19-34. doi: 10.22059/jut.2024.372505.1188
وزین, نرگس. (1403). 'بررسی ارزش‌های ادراک‌شده و رفتار خرید گردشگران فرهنگی نسبت به سوغاتی صنایع‌دستی: مطالعه موردی: شهر اصفهان', , 11(2), pp. 19-34. doi: 10.22059/jut.2024.372505.1188
وزین, نرگس. بررسی ارزش‌های ادراک‌شده و رفتار خرید گردشگران فرهنگی نسبت به سوغاتی صنایع‌دستی: مطالعه موردی: شهر اصفهان. , 1403; 11(2): 19-34. doi: 10.22059/jut.2024.372505.1188





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب