طاهری, غزاله, زارعی, عظیم, فیض, داود, دهقانی سلطانی, مهدی. (1403). شکست ‏هم‏‌آفرینی ارزش؛ هم‏‌تخریبی ارزش برند در رسانه‌‏های اجتماعی. , 16(2), 318-348. doi: 10.22059/jibm.2023.350997.4486
غزاله طاهری; عظیم زارعی; داود فیض; مهدی دهقانی سلطانی. "شکست ‏هم‏‌آفرینی ارزش؛ هم‏‌تخریبی ارزش برند در رسانه‌‏های اجتماعی". , 16, 2, 1403, 318-348. doi: 10.22059/jibm.2023.350997.4486
طاهری, غزاله, زارعی, عظیم, فیض, داود, دهقانی سلطانی, مهدی. (1403). 'شکست ‏هم‏‌آفرینی ارزش؛ هم‏‌تخریبی ارزش برند در رسانه‌‏های اجتماعی', , 16(2), pp. 318-348. doi: 10.22059/jibm.2023.350997.4486
طاهری, غزاله, زارعی, عظیم, فیض, داود, دهقانی سلطانی, مهدی. شکست ‏هم‏‌آفرینی ارزش؛ هم‏‌تخریبی ارزش برند در رسانه‌‏های اجتماعی. , 1403; 16(2): 318-348. doi: 10.22059/jibm.2023.350997.4486


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب