مردآزاد ناوی, پیام, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, محمدی, سید بیوک, خون سیاوش, محسن. (1403). ارائه مدلی از مؤلفه‌های کلیدی پیاده‌سازی موفق مدیریت تجربۀ مشتری در سازمان؛ یک پژوهش کیفی. , 16(2), 447-477. doi: 10.22059/jibm.2023.358529.4574
پیام مردآزاد ناوی; کامبیز حیدرزاده هنزایی; سید بیوک محمدی; محسن خون سیاوش. "ارائه مدلی از مؤلفه‌های کلیدی پیاده‌سازی موفق مدیریت تجربۀ مشتری در سازمان؛ یک پژوهش کیفی". , 16, 2, 1403, 447-477. doi: 10.22059/jibm.2023.358529.4574
مردآزاد ناوی, پیام, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, محمدی, سید بیوک, خون سیاوش, محسن. (1403). 'ارائه مدلی از مؤلفه‌های کلیدی پیاده‌سازی موفق مدیریت تجربۀ مشتری در سازمان؛ یک پژوهش کیفی', , 16(2), pp. 447-477. doi: 10.22059/jibm.2023.358529.4574
مردآزاد ناوی, پیام, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, محمدی, سید بیوک, خون سیاوش, محسن. ارائه مدلی از مؤلفه‌های کلیدی پیاده‌سازی موفق مدیریت تجربۀ مشتری در سازمان؛ یک پژوهش کیفی. , 1403; 16(2): 447-477. doi: 10.22059/jibm.2023.358529.4574


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب