احمدنیا, میثم, روشندل اربطانی, طاهر, نرگسیان, عباس, شریفی, سید مهدی, درفشی, خه بات. (1403). شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان‌سرایی دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری. , 16(2), 478-517. doi: 10.22059/jibm.2023.357211.4559
میثم احمدنیا; طاهر روشندل اربطانی; عباس نرگسیان; سید مهدی شریفی; خه بات درفشی. "شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان‌سرایی دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری". , 16, 2, 1403, 478-517. doi: 10.22059/jibm.2023.357211.4559
احمدنیا, میثم, روشندل اربطانی, طاهر, نرگسیان, عباس, شریفی, سید مهدی, درفشی, خه بات. (1403). 'شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان‌سرایی دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری', , 16(2), pp. 478-517. doi: 10.22059/jibm.2023.357211.4559
احمدنیا, میثم, روشندل اربطانی, طاهر, نرگسیان, عباس, شریفی, سید مهدی, درفشی, خه بات. شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان‌سرایی دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری. , 1403; 16(2): 478-517. doi: 10.22059/jibm.2023.357211.4559


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب