عسگری, لیلا. (1403). تأثیر هویت حرفه ای، شناخت و تحصیلات معلم بر فرآیند ارزیابی پویا. , 14(2), 303-324. doi: 10.22059/jflr.2024.373917.1113
لیلا عسگری. "تأثیر هویت حرفه ای، شناخت و تحصیلات معلم بر فرآیند ارزیابی پویا". , 14, 2, 1403, 303-324. doi: 10.22059/jflr.2024.373917.1113
عسگری, لیلا. (1403). 'تأثیر هویت حرفه ای، شناخت و تحصیلات معلم بر فرآیند ارزیابی پویا', , 14(2), pp. 303-324. doi: 10.22059/jflr.2024.373917.1113
عسگری, لیلا. تأثیر هویت حرفه ای، شناخت و تحصیلات معلم بر فرآیند ارزیابی پویا. , 1403; 14(2): 303-324. doi: 10.22059/jflr.2024.373917.1113


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب