1.

بررسی نقش کتاب‌های آموزش زبان آلمانی به غیر آلمانی‌زبان‌ها برای کسب آمادگی شرکت در آزمون‌های رسمی زبان آلمانی

صفحه 181-196
آنیتا امیری

2.

برنامهریزی راهبردی برای آموزش و یادگیری الکترونیکی زبان انگلیسی با استفاده از ماتریس SWOT: مطالعۀ موردی دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ دوم در ایران

صفحه 197-217
عباسعلی آهنگر؛ مصطفی تقی زاده لنگری؛ عاطفه نورا

3.

مؤلفه های معناشناختی مفهوم «نوستالژی» در فرهنگ کلامی ایرانیان و روسها

صفحه 219-233
اصغر قدرتی

4.

رویکردهای آموزش الکترونیکی واژگان آلمانی سطح A1 در وب‌سایت‌های آموزشی دویچه وله و دویچ اینفو

صفحه 235-252
مهین مرادی؛ لیلی مسگرزاده اقدم؛ شهرام صحاوی

5.

بررسی تطبیقی رمزگذاری افعال و عبارات اشاره‌ای و ماهیت تعاملی آن‌ها در زبان فارسی با تحلیل روایات "داستان قورباغه" و "آلیس در سرزمین عجایب" و یک مجموعه ویدئوکلیپ

صفحه 253-268
علی جمالی؛ فاطمه بشیری

6.

ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و ترجیحات خوانندگان ایرانی در انتخاب داستان‌های هوادارساخته ترجمه‌شده

صفحه 269-285
مهرنوش فخارزاده؛ سپیده منوچهری

7.

تحلیل نشانه شناختی زبان بدن دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در ضمن ارائه کلاسی

صفحه 287-302
مصطفی باقریان فر

8.

تأثیر هویت حرفه ای، شناخت و تحصیلات معلم بر فرآیند ارزیابی پویا

صفحه 303-324
لیلا عسگری

9.

بررسی خطاهای زبان آموزان ایرانی زبان ژاپنی، در استفاده از حرف اضافه «ni» در مهارت نوشتاری

صفحه 325-341
فرزانه مرادی

10.

تأثیر چت هوشمند در بهبود فرایند بازخورد و آموزش مهارت نگارش زبان انگلیسی در ایران: یک رویکرد نوآورانه

صفحه 327-343
ساسان بالغی زاده؛ مروارید سعیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب