شاه حسینی, محمدعلی, حاجی ابراهیم زرگر, ضحی. (1403). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر صادرات خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به بازارهای منطقه‌ای. , 17(3), 198-222. doi: 10.22059/jed.2024.373905.654346
محمدعلی شاه حسینی; ضحی حاجی ابراهیم زرگر. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر صادرات خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به بازارهای منطقه‌ای". , 17, 3, 1403, 198-222. doi: 10.22059/jed.2024.373905.654346
شاه حسینی, محمدعلی, حاجی ابراهیم زرگر, ضحی. (1403). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر صادرات خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به بازارهای منطقه‌ای', , 17(3), pp. 198-222. doi: 10.22059/jed.2024.373905.654346
شاه حسینی, محمدعلی, حاجی ابراهیم زرگر, ضحی. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر صادرات خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به بازارهای منطقه‌ای. , 1403; 17(3): 198-222. doi: 10.22059/jed.2024.373905.654346





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب