1.

سخن سردبیر


2.

پراکسولوژی هرمنوتیکی و کنشِ کارآفرینانه

صفحه 1-21
علی رستمیان؛ محمود متوسلی

3.

فراترکیب ابعاد استراتژیک پلتفرم‌های دیجیتال: دیدگاه چرخه عمر

صفحه 54-77
نیلوفر نوبری؛ آتوسا ابراهیمی شاه آبادی

4.

توسعه مدل مفهومی شتابدهنده های کسب وکار: رویکرد فراترکیب

صفحه 78-110
محمد امین فرخ؛ ابوالقاسم عربیون؛ جهانگیر ید اللهی؛ محمد رضا میگون پوری

5.

پدیدارشناسی ابعاد مالی کسب‌و‌کارهای نوپا به منظور ارائه الگوئی برای توسعه کارآفرینی

صفحه 86-97
سجاد نقدی؛ رقیه جدی

6.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر شکل‌گیری و توسعه کسب‌وکارهای اقتصاد چرخشی: مطالعه موردی چندگانه شرکت‌های بازچرخانی تجهیزات پزشکی

صفحه 173-197
علی محبت طلب؛ ابوالفضل باقری

7.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر صادرات خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به بازارهای منطقه‌ای

صفحه 198-222
محمدعلی شاه حسینی؛ ضحی حاجی ابراهیم زرگر

8.

تاثیر ابعاد آمادگی دیجیتال بر عملکرد نوآوری دیجیتال با تعدیلگری نقش شایستگی دیجیتال کارکنان

صفحه 223-252
جواد صادقی بالوئی؛ حسین صادقی؛ بابک ضیا

9.

طراحی الگوی توسعه کسب‌و‌کارهای آموزشی در مهدهای کودک شهر تهران

صفحه 254-275
سمیه درجاتی؛ سید رسول حسینی؛ معصومه اولادیان

10.

نقش گرایش به رویکرد استارت‌آپ ناب بر عملکرد پروژه توسعه محصول جدید در حوزه زیست فناوری

صفحه 22-53
فیروزه طبیب زاده؛ سیّدرضا حجازی؛ مرتضی موسی خانی

11.

ارائۀ مدل بلوغ شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع غذایی با رویکرد صنعت نسل چهارم با فراترکیب و تحلیل اثرهای متقابل

صفحه 138-172
علی محقر؛ فاطمه ثقفی؛ محمدحسن ملکی؛ دریامهر کشانی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب