هرندی, عطاءاله, ابراهیمی, علیرضا. (1403). شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب. , 3(3), 311-341. doi: 10.22059/mmr.2024.384200.1124
عطاءاله هرندی; علیرضا ابراهیمی. "شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب". , 3, 3, 1403, 311-341. doi: 10.22059/mmr.2024.384200.1124
هرندی, عطاءاله, ابراهیمی, علیرضا. (1403). 'شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب', , 3(3), pp. 311-341. doi: 10.22059/mmr.2024.384200.1124
هرندی, عطاءاله, ابراهیمی, علیرضا. شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب. , 1403; 3(3): 311-341. doi: 10.22059/mmr.2024.384200.1124





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب