1.

کاربست دادۀ پلتفرم‌های رسانه اجتماعی در فرایند سیاست‏گذاری؛ رویکرد سیاست‏گذاری داده‌محور

صفحه 309-310
طاهر روشن دل اربطانی

2.

شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب

صفحه 311-341
عطاءاله هرندی؛ علیرضا ابراهیمی

3.

انتخاب شبکه اجتماعی مناسب جهت تبلیغات با استفاده از تکنیک کوکوسو (موردکاوی: سازمان مدیریت صنعتی سمنان)

صفحه 341-361
محمد عبدالشاه

4.

شناسایی عوامل مؤثر بر رشد شناختی کودکان خردسال از طریق تلویزیون، به‌کمک فراترکیب

صفحه 362-399
وحید بیکتاشی؛ فائزه تقی پور؛ مهرداد صادقی

5.

چه عواملی کاربران را به کامنت‌گذاری در شبکه‌های تجارت اجتماعی ترغیب می‌کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام

صفحه 400-421
محمد غفاری؛ حمید زارع؛ داریوش طهماسبی؛ فائزه نادریان

6.

دادگاه صالح و قانون حاکم در دعاوی علیه شبکه‌های اجتماعی مجازی

صفحه 422-442
سمیرا سلیمان زاده

7.

ارائه یک مدل فرایند کسب‌وکار چرخشی نوآورانه پایدار در صنعت تولید و نشر

صفحه 443-475
سید حامد وارث؛ نسترن حاجی حیدری؛ سارا مهرجو





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب