عبدالشاه, محمد. (1403). انتخاب شبکه اجتماعی مناسب جهت تبلیغات با استفاده از تکنیک کوکوسو (موردکاوی: سازمان مدیریت صنعتی سمنان). , 3(3), 341-361. doi: 10.22059/mmr.2024.381061.1101
محمد عبدالشاه. "انتخاب شبکه اجتماعی مناسب جهت تبلیغات با استفاده از تکنیک کوکوسو (موردکاوی: سازمان مدیریت صنعتی سمنان)". , 3, 3, 1403, 341-361. doi: 10.22059/mmr.2024.381061.1101
عبدالشاه, محمد. (1403). 'انتخاب شبکه اجتماعی مناسب جهت تبلیغات با استفاده از تکنیک کوکوسو (موردکاوی: سازمان مدیریت صنعتی سمنان)', , 3(3), pp. 341-361. doi: 10.22059/mmr.2024.381061.1101
عبدالشاه, محمد. انتخاب شبکه اجتماعی مناسب جهت تبلیغات با استفاده از تکنیک کوکوسو (موردکاوی: سازمان مدیریت صنعتی سمنان). , 1403; 3(3): 341-361. doi: 10.22059/mmr.2024.381061.1101





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب