1.

کاربران کارآفرین: انگیزه های کارآفرینانه، سرمایه انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: کیک استارتر )

صفحه 561-579
هومن اهوری؛ علی دیواندری؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ امیر اخلاصی

2.

بوم ایده‌پردازی: مرور بوم‌های موجود و تصویرپردازی از یک بوم مسئله‌محور

صفحه 581-598
رضا پاینده؛ محمد عبدالحسین زاده

3.

تبیین عوامل مؤثر بر قصد مشارکت مالی حامیان در پلتفرم ‏های تأمین مالی جمعی

صفحه 599-618
هستی چیت سازان؛ محسن پوربصیر

4.

طراحی مدل کارآفرینی اجتماعی سازمانی: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد

صفحه 619-638
علیرضا دریکوند؛ پروانه گلرد

5.

ارائه الگوی برنامه آموزشی کارآفرینی برای کودکان پیش دبستانی در ایران بر اساس طبقه بندی بلوم

صفحه 639-655
محمدرضا ستوده؛ میثم مدرسی

6.

بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپ‌های حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن

صفحه 657-676
بابک سهرابی؛ امیر مانیان؛ ایمان رئیسی وانانی؛ سعیده پورموسی آبکنار

7.

شناسایی الگوی بین‌المللی‌سازی دیجیتال کسب‌وکارهای کوچک‌ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی)

صفحه 676-695
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ معصومه دارا

8.

اولویت بندی شاخص‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی براساس فرآیند تحلیل شبکه

صفحه 697-716
سهند طارانی؛ سپهر طارانی؛ علی اوتارخانی

9.

تحلیل ساختاری نقش اقتصاد گیگ در توسعه کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: استان سیستان و بلوچستان)

صفحه 717-736
مجید محبی؛ مهیم تاش

10.

تخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا

صفحه 737-755
محسن نظری؛ ابوعلی ودادهیر؛ حمیدرضا عزتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب