1.

حرکت‌شناسی زبان بدن در نهج‌البلاغه بر اساس نظریه «پُل اکمن و والس فریسن» با سه رویکرد «منشأ-رمزگذاری – کاربرد»

صفحه 1-14
محمدنبی احمدی؛ زهرا جلیلیان

2.

اهمال‌کاری زبان‌آموزان از دیدگاه معلمان ایرانی زبان انگلیسی

صفحه 15-30
صابر خوئی اسکوئی؛ سعیده آهنگری؛ زهره سیفوری

3.

رابطه بین برو‌ن‌گرایی/درون‌گرایی، وابستگی به زمینه/استقلال از زمینه و تمایل فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی برای برقراری ارتباط

صفحه 31-48
رضا باقری نویسی؛ شیوا فرمودی

4.

مشکلات نوشتاری زبان آموزان ایرانی: ایجاد یک چارچوب بافت- حساس برای تمرین مهارت نوشتن

صفحه 49-73
سیده زینب رحمتی پسند؛ شهرام افراز؛ سیدآیت اله رزمجو

5.

بررسی رویکرد کلاس درس معکوس در دوره های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف خاص: با تمرکز بر تفکر انتقادی و درگیر شدن دانشجویان دوره های انگلیسی با اهداف خاص

صفحه 74-93
زهرا رضایی فرد؛ محسن شاهرخی؛ محمدرضا طالبی نژاد

6.

شگرد افعال گذشته درکدبرگردانی ترجمه رمان پرندگان می‌روند‌‌ در پرو می‌میرند اثر رومن گاری

صفحه 94-110
فرناز ساسانی؛ مه کامه اینانلو

7.

رواسازی آزمون مبتنی بر چارچوب مرجع اتحادیه اروپا و برابری ارزشیابی ‏

صفحه 111-131
سید محمد علوی؛ حسین کرمی؛ داود سپاهی

8.

تحلیلی بر راهبردهای مترجم شفاهی همزمان ایرانی بر اساس نظریة معادل‌های ترجمه: مطالعة گفتمان‌نماهای استنباطی و توالی

صفحه 132-152
علی محمد محمدی

9.

تحلیل زبانشناختی قالب‌های حماسی در شاهنامه و حماسۀ کلاسیک غرب

صفحه 153-164
ایمان منسوب بصیری؛ لوکرتزیا لوکزینی

10.

تأثیر راهبردهای آموزشی درونداد-محور و برونداد-محور بر استفاده از ساختارهای وارونه انگلیسی

صفحه 165-187
شیوا کیوان پناه؛ سارا رفسنجانی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب