1.

مدل‌سازی زنجیره ارزش در صنعت خودرو ایران به منظور دستیابی به استراتژی رهبری هزینه

هوشنگ اسدالله؛ احمد ماکوئی؛ کامبیز شاهرودی

2.

بررسی موانع و ارایه راه‌کارهای توسعه روابط متقابل صنعت ودانشگاه در ایران

احمد جعفر نژاد؛ عبدالمحمد مهدوی؛ فریبا خالقی سروش

3.

طراحی مدل بلوغ الکترونیکی فرایند صادرات کالا در ایران

طهمورث حسنقلی پور؛ کیومرث شریقی

4.

مقایسه معماری سازمان در شرکت‌های تابعه پتروشیمی وگاز

فرج الله رهنورد؛ احسان داودی

5.

طراحی و تبیین مدل اعتماد افراد متقاضی تحصیل به دانشگاه های مجازی

حسن عابدی جعفری؛ محمد علی سرلک

6.

طراحی و ارایه مدلی برای بررسی و ارزیابی اقتصادی فعالیت‌های پژوهشی واحدهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی

محمد ابراهیم محمد پور زرندی؛ آلبرت بغزیان؛ رضا اکبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب