1.

نقش و کارکرد مولفۀ طبیعی سازی در خوانایی ترجمۀ رضا عامری از رمان موسم هجرت به شمال

صفحه 357-371
حمید آقاجانی؛ سولماز غفاری

2.

بررسی دانش محتوایی تربیتی فناوری درک شده فارغ التحصیلان ایرانی رشته آموزش زبان فرانسه در دوران همه گیری کووید-19

صفحه 373-397
سوده اقتصاد؛ مرضیه مهرابی

3.

ساخت و اعتبارسنجی یک چارچوب نظام‌مند مبتنی بر ژانر برای ارزیابی متون تفسیری زبان‌آموزان ایرانی

صفحه 399-422
ثمینه پورصوتی؛ نادر اسدی؛ هانیه دواتگری اصل

4.

اثربخشی آموزش تلفیقی بر خودپنداره و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان در درس عربی

صفحه 423-437
مهدی ترک شوند؛ مرتضی شاهمرادی؛ مجید شریفی رهنمو؛ سعید شریفی رهنمو

5.

بررسی عملکرد مترجم مایکروسافت در ترجمه گفتار به متن: شناسایی انواع خطا و منشا ایجاد خطا

صفحه 439-456
پردیس قاسمی؛ سیما فردوسی؛ نجمه بهرامی

6.

بررسی تأثیر بهزیستی بر خودپنداره و توسعه حرفه ای با میانجیگری جنسیت و تجربه تدریس

صفحه 457-476
سمیه مولوی؛ داوود کوهی؛ سعیده آهنگری

7.

تجزیه و تحلیل خطاهای رایج زبان‌آموزان ایرانی در کاربرد جملات وجودی زبان چینی

صفحه 477-495
طاهره نمایشی

8.

آموزش ضرب‌المثل فارسی به غیرفارسی‌زبانان درس «خواندن متون مطبوعاتی» به‌عنوان مطالعه موردی

صفحه 497-508
زنگ رونگ وانگ

9.

ساخت بررسی و تحلیل خطای زبان‌آموزان ایرانی در استفاده از جملات مجهول «被 » در زبان چینی

صفحه 509-524
سارا الماسیه

10.

شرایط کنونی آموزش زبان چینی در نپال

صفحه 525-531
تیان شین؛ وانگ شنگ لی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب