1.

نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی

صفحه 1-28
محبوبه وهابی ابیانه؛ علی مبینی دهکردی

2.

چگونگی شکل‌گیری مکتبی نوین در اقتصاد مبتنی بر جامعیت تفکر علمی

صفحه 29-58
محمود متوسلی

3.

طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتاب‌دهنده‌های شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن

صفحه 59-81
آرمین خالقی فرقانی؛ عباس شمس؛ حمزه خواستار

4.

مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک

صفحه 82-115
شکوه سادات علیزاده مقدم؛ اسدالله کرد نائیج؛ سید حمید خدادادحسینی؛ ایوب محمدیان

5.

تأثیر متقابل پاداش‌های پولی، انتظارات و کیفیت ایده‌پردازی: یک تحلیل تجربی

صفحه 116-142
محمد اعتمادی؛ احسان چیت ساز؛ محمدرضا ابوالقاسمی دهاقانی؛ فراز قدرتی‌زاده

6.

ارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی در توسعه کارآفرینی

صفحه 143-164
حسین رحیمی کلور؛ گلثوم اکبری آرباطان

7.

شناخت عوامل موثر بر شدت بین‌المللی سازی کسب‌وکارهای فناور محور ایران

صفحه 165-185
ابوالقاسم عربیون؛ الهه حسینی؛ مهدی آزاد

8.

شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه

صفحه 187-214
داود عباسی؛ امید مهدیه؛ فاطمه شهسواری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب