1.

چالش اخبار جعلی و شبکه‏‌های اجتماعی

صفحه 156-157
طاهر روشندل اربطانی

2.

چالش‌های مدیریت صنفی در تئاتر ایران

صفحه 158-176
بهزاد خاکی نژاد؛ رحمت امینی

3.

تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما)

صفحه 177-200
سید مهدی شریفی؛ محمد رضا جلیلوند؛ سعید شیدایی

4.

ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی)

صفحه 201-217
سمیه مطیعی

5.

طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری

صفحه 218-236
امیر محمد کلابی؛ کیمیا پوریایی

6.

راه‌کارهای نهادینه‌سازی سیاست‌های بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

صفحه 237-256
رضا کارگر؛ مهرداد بذرپاش

7.

تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y

صفحه 257-276
محسن سقط فروش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب