1.

مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها

صفحه 1-14
مجید نعمتی؛ آزاده رجائی

2.

تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان

صفحه 15-32
َامیر سلیمانی؛ فرهاد مظلوم؛ مصطفی جانبی عنایت

3.

پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفه‌های دستور گفتاری زبان انگلیسی

صفحه 33-48
علیرضا راستی؛ نسیمه نوحی جدسی

4.

طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی

صفحه 49-64
علیرضا بخرد؛ بهدخت مال امیری؛ نسیم شنگرف فام

5.

مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی

صفحه 65-87
سیدمحمد سیدکلان؛ دیار مظهرپور

6.

بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی

صفحه 89-114
فرزانه خدابنده

7.

بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

صفحه 115-135
فروغ امیرجلیلی

8.

بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمه‌های محمدعلی کوشا و نعمت‌الله صالحی نجف‌آبادی)

صفحه 137-149
رضا پاشازاده؛ صدیقه زودرنج

9.

اثربخشی آموزش میان‌فرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقه‌مندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترم‌های 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاه‌های ایران

صفحه 151-168
بهنام محرم زاده؛ لیلا شوبیری؛ کریم حیاتی آشتیانی

10.

ساختارهای منطق‌گریز زبان ایتالیایی بنابر اندیشه ویتگنشتاین در رساله

صفحه 169-180
ایمان منسوب بصیری؛ جوزپه لابیزی؛ محمد الماسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب