1.

مدل‌سازی و تحلیل شبکه‌ای بهره‌وری خدمات در خرده‌فروشی با رویکرد فازی و مسئولیت اجتماعی

صفحه 242-260
مرتضی پیری؛ مجتبی نوروزی؛ محمدرضا زاهدی

2.

ارزیابی راهبردی کسب‌وکارهای ساحلی جزیرة قشم با تأکید بر صنعت پرورش میگو

صفحه 261-277
علی محمد جعفری؛ مهدی قربانی؛ شراره پورابراهیم آبادی؛ لیلا عوض پور؛ حامد رفیعی

3.

کاربرد تکنیک دلفی و فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی در شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های برون‌سپاری در کسب‌وکارهای اجتماعی

صفحه 278-291
سجاد خانی پردنجانی؛ فرهاد فرهادی؛ علی منصوری

4.

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمانی بر استراتژی‌های روابط بین سازمانی؛ با توجه به نقش میانجی ساختار سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز)

صفحه 292-303
صفی الله رمضانخانی؛ حسن جرفی

5.

بررسی نقش دانشگاه‌ در اکوسیستم کسب‌وکارهای اجتماعی

صفحه 304-320
شکوه سادات علیزاده؛ علی مبینی دهکردی؛ الهه احمدی

6.

شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌ها و شاخص‌های نقش اجتماعی حسابرسان بر اساس نظریه تفسیر‌گرایی

صفحه 321-338
رضا محرابی نیا؛ رضا ستوده؛ عباسعلی حق پرست؛ علیرضا هیراد

7.

فضای شهری بی‌زمان بستر کسب‌وکار اجتماعی و توانمندسازی جوامع محلی، مطالعه موردی میدان نقش‌جهان اصفهان

صفحه 339-355
سارا محمودیان مصلح؛ زهرا سادات سعیده زرابادی؛ فرح حبیب؛ منوچهر طبیبیان





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب