1.

ارائۀ مدل چندسطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 115-97
عبدالرحیم خداجو؛ مسعود نادریان جهرمی؛ حسین دست برحق؛ محمد صادق افروزه

2.

ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری

دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 475-492
اکبر جابری؛ محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزائی پول

3.

برآورد سهم نسبی رفتار شهروندی سازمانی از عدالت سازمانی در ورزشکاران مرد نخبة کشور

دوره 5، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 145-160
محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ علی صابری

4.

بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌ها

دوره 1، شماره 3، دی 1388، صفحه 61-133
مجتبی المیری؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ علیرضا نصر اصفهانی؛ محمد رحیمی

5.

تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 405-422
زهرا عموزاده؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی

6.

رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1077-1091
آرزو دهقانی؛ احمد علی آصفی؛ مسعود نادریان جهرمی

7.

شناسایی شاخص ها و استانداردهای ایمنی سالن ها و اماکن ورزشی

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 21-36
مسعود نادریان جهرمی؛ حسین پورسلطان زرندی؛ الهام روحانی

8.

طراحی فرایند پرورش استراتژیست در سازمان‌های ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 323-307
فریده تقی پور جهرمی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ سیده عذرا میرکاظمی

9.

مقایسۀ عوامل مؤثر بر همذات‌پنداری هواداران با تیم‌های ورزشی باسابقه و تیم‌های تازه‌تأسیس (مطالعۀ موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان)

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 191-213
اکبر جابری؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزایی پول؛ مهدی سلیمی

10.

نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 287-299
محمدعلی زبردست؛ مسعود نادریان جهرمی؛ سجاد حاجی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب