نویسنده = نرگس ایمانی پور
تعداد مقالات: 9

1

اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار

دوره 11، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 561-850
سید علیرضا هاشمی نکو؛ محمد حسن مبارکی؛ علی رضاییان؛ نرگس ایمانی پور

2

پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری)

دوره 9، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 415-432
پوریا نوری؛ نرگس ایمانی پور؛ محمد رضا زالی

3

شناسایی ابعاد شکل‌گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت‌ها

دوره 11، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 361-380
مسعود مرادی؛ نرگس ایمانی پور؛ زهرا آراستی؛ رضا محمدکاظمی

4

شناسایی موقعیت‌های مثبت اعتمادبه‌نفس بیش‌ازاندازه در کارآفرینان ایرانی

دوره 8، شماره 1، بهار 1394، صفحه 101-117
پوریا نوری؛ عبدالله احمدی کافشانی؛ نرگس ایمانی پور

5

نقش تفکر کارآفرینانه بر راهبردهای رشد در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

دوره 8، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 195-214
وحید قیصری؛ کامبیز طالبی؛ نرگس ایمانی پور

6

واکاوی استراتژی‌های بازگشت در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط فناورانه

دوره 12، شماره 1، بهار 1398، صفحه 1-19
نرگس ایمانی پور؛ علیرضا جهاندیده؛ علی داوری

7

واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه

دوره 10، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 695-712
پوریا نوری؛ نرگس ایمانی پور؛ کامبیز طالبی؛ محمد رضا زالی

8

واکاوی فرایند تصمیم‌گیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران: مفهوم‌پردازی با رویکرد غیر غایت‌گرا

دوره 9، شماره 1، بهار 1395، صفحه 21-38
مهدی زیودار؛ نرگس ایمانی پور

9

واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید

دوره 11، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 601-619
محمود احمدپور داریانی؛ محمدرضا دهقانی اشکذری؛ نرگس ایمانی پور؛ بابک ضیاء


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.