1.

شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاه‌‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60
محسن اسمعیلی؛ کاوه میرانی؛ شهاب بهرامی

2.

شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت های تولیدی تجهیزات ورزشی در بستر شبکه های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 آذر 1402
زیبا محمد رضایی؛ کورش ویسی؛ عادل فاطمی؛ سمیرا علی آبادی؛ محسن اسمعیلی

3.

طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 903-922
هلنا خسروی؛ فرشاد امامی؛ محسن اسمعیلی؛ سید عماد حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب