1.

بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921
محمدصادق قربانیان گزافرودی؛ فاطمه سعیدی راد؛ بهرام خیری؛ منصوره علیقلی

2.

شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل)

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394
منصوره علیقلی؛ سید مجتبی فاطمی

3.

شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به‌عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991
محمدصادق قربانیان گزافرودی؛ بهرام خیری؛ حسن اسماعیل‌پور؛ منصوره علیقلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب