1.

Affecting Factors of Consumers’ Intent to Buy in the Food Industry by Emphasizing Brand Experience (Case Study: Mashhad TABAROK Company)

دوره 8، شماره 2، تابستان 2015، صفحه 243-263
Fatemeh Motahari Negad؛ Saeid Samadi؛ Yasan Pour Ashraf؛ Zeinab Tolabi

2.

بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462
الهام ابراهیمی؛ علی شجاع؛ ندا پیرانی احمدآباد

3.

بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند

دوره 5، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 1-18
ابوالقاسم ابراهیمی؛ مجتبی خلیفه؛ مهدی سمیع زاده؛ سید مجتبی حسینی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.