1.

بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 985-1004
محمدجواد نیکبخت؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خداداد حسینی

2.

تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46
کبری بخشی زاده؛ مرتضی خلیلی رودی؛ سامان رضائیان اکبرزاده

3.

تحلیل و بررسی تأثیر چندسطحی کیفیت شبکۀ اجتماعی بر ابعاد شخصیتی در خرید

دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 540-574
مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی راد

4.

نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144
بابک عابدی؛ ناصر عسگری؛ حسین صفری؛ احمد اسدزاده؛ افشین رهنما قره خان بیگلو





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب