1.

ارائه مقیاسی برای سنجش تجربه راحتی خرید در مراکز خرید و مال‌ها

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 227-242
معصومه حنیفی؛ کامبیز کامبیز حیدرزاده هنزائی

2.

تحلیل جامعه‌شناختی گونه‌های مدگرایی در میان شهروندان استان آذربایجان غربی

دوره 7، شماره 4، دی 1397، صفحه 763-789
افشار کبیری؛ ایوب منوچهری؛ رسول بابازاده

3.

تحول معنایی اخلاق پوشش زنان و ریسک فاکتورهای مؤثر بر آن (مورد مطالعه: دانشجویان استان مازندران)

دوره 11، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 223-248
سمیه بلبلی قادیکلایی؛ حمید پارسانیا

4.

عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعه‌کننده به مراکز خرید شهر تهران

دوره 8، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 259-276
افسانه توسلی؛ فاطمه سمواتی؛ معصومه فتحعلی زاده

5.

نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144
بابک عابدی؛ ناصر عسگری؛ حسین صفری؛ احمد اسدزاده؛ افشین رهنما قره خان بیگلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب