1.

Comparing the Impact of Brand Value on Corporate Profit in B2B and B2C Businesses: A Case Study

دوره 12، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 121-147
Zahra Honarmandi؛ Sahar Sepasi؛ Adel Azar

2.

The Influence of Customer Value Co-Creation Behavior on SME Brand Equity: An Empirical Analysis

دوره 13، شماره 2، تیر 2020، صفحه 165-196
Nor Asiah Omar؛ Ahmad Sabri Kassim؛ Najeeb Ullah Shah؛ Syed Shah Alam؛ Che Aniza Che Wel

3.

ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 515-529
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

4.

بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 187-208
علی ملاحسینی؛ فریده تاج الدینی

5.

سنجش رضایتمندی شهروندان از محور غذا و تفریح در برندسازی شهری مطالعه موردی: شهرک‌توحید سبزوار

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 53-72
ندا پرتانیان؛ محمود جمعه پور

6.

شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456
فرانک صالحی؛ نادر غریب نواز

7.

مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 373-387
محمد رسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب