1.

Effective Factors in the Implementation of the ٍE.R.P using the Q.F.D approach

دوره 7، شماره 4، دی 2015، صفحه 697-714
Jalal Haghighat Monfared؛ Mehran Khalaj؛ Arash Mohammad Alian؛ Mohammad Reza Kabaran zadeh Ghadim

2.

ارائه مدل چندهدفه بر مبنای خانه گسترش کیفیت جهت انتخاب استراتژی‏های اثربخش در زنجیره تأمین بشردوستانه

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 462-484
حسین صفری؛ رضا جلالی

3.

ارائۀ روش‌شناسی گام‌به‌گام تدوین نقشه‌های راهبرد: رویکرد ترکیبی بسط عملکرد کیفیت، غربال‌سازی فازی و نقشه‌های شناختی فازی

دوره 7، شماره 3، مهر 1394، صفحه 607-639
بیژن نهاوندی؛ عباس مقبل باعرض؛ عادل آذر

4.

اولویت ‏بندی پروژه‏های مدیریت کیفیت سازمان با شروع از انتظارات مشتریان

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 23-42
امیر دانشمندرخی؛ شمس الدین ناظمی؛ ناصر مطهری فریمانی

5.

تعیین هزینۀ هدف و ارزیابی کارکردهای محصول: رویکرد تلفیقی هزینه‌یابی هدف، تعمیم کارکردهای کیفیت و مدل کانوی فازی

دوره 7، شماره 4، دی 1394، صفحه 697-720
رضا اسماعیل پور؛ محمدحسن قلیزاده؛ ابوالقاسم زارعی دودجی

6.

رویکرد ترکیبی FLinPreRa-FQFD برای اولویت‌بندی ویژگی‌ها و توانمندسازهای ناب-چابکی در صنایع غذایی و آشامیدنی استان قزوین

دوره 7، شماره 4، دی 1394، صفحه 673-696
نیما اسفندیاری؛ محمود مرادی؛ محمدعلی ولی پور

7.

سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 489-514
مهرعلی همتی نژاد؛ سپیده شبانی؛ زهرا تسلیمی

8.

کاربرد گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در ارتقای کیفیت خدمات بخش مرجع کتابخانه مرکزی دانشگاه الزهرا (س)

دوره 49، شماره 3، مهر 1394، صفحه 377-393
سیده هاجر رادمرد؛ حسن کیانی خوزستانی؛ منصور تاجداران


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب