1.

ساخت اجتماعی بازار؛ تحلیل جامعه‌شناختی پیدایش بازار با تأکید بر بازار بانه در استان کردستان

دوره 25، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 87-115
محمد امیرپناهی

2.

«طمع، رویا و باور» جامعه‌شناسی اقتصادی بازاریابی شبکه‌ای: یک مطالعه کیفی

دوره 14، شماره 2، اردیبهشت 1403، صفحه 193-218
زینب شفیعی؛ فاطمه رضائی

3.

مدلسازی عوامل مؤثر بر حک‌شدگی ساختاری کنش‌های اقتصادی (مورد مطالعه: بازاریان شهر اردبیل)

دوره 16، شماره 2، اسفند 1403، صفحه 441-459
کمال کوهی؛ فاطمه گلابی؛ حسین بنی فاطمه؛ بهنام منصور یونجالی

4.

مروری انتقادی بر تحقیقات جامعه‌شناسی بازار در ایران: در جست‌وجوی حک‌شدگی

دوره 7، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 53-82
سمیه ورشوی؛ علی یوسفی؛ حسین اکبری؛ احمد رضا اصغرپور ماسوله

5.

مطالعه انسان‌شناختی بحران‌های اقتصاد سنتی در گذار به موقعیت جدید (مطالعه موردی بازار سنتی تهران)

دوره 5، شماره 2، مهر 1394، صفحه 267-286
روح اله نصرتی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب