1.

تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 941-956
مهرداد محرم زاده؛ مژگان خدامرادپور؛ سیدمحمد کاشف

2.

مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ امیر خانلری؛ محی الدین غریبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب