1.

ارزیابی سیاست‌های مدیریت شهری در بهره‌برداری از برند شهر خلاق (مطالعۀ موردی: رشت)

دوره 9، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 439-461
آرمان حمیدی؛ علی اکبر سالاری پور؛ مهدی حسام

2.

بررسی تاثیر اقدامات مدیریت شهری در تحقق برند شهر خلاق (مطالعه موردی : شهر خلاق خوراک رشت)

دوره 55، شماره 4، دی 1402، صفحه 207-223
آرمان حمیدی؛ علی اکبر سالاری پور؛ مهدی حسام

3.

برندسازی شهری برای تحقق شهر خلاق؛ ارائۀ نظریه‌ای داده‌بنیاد (مورد مطالعه: شهر ارومیه)

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 115-136
شیرزاد محمودی آذر؛ زهره داود پور

4.

تعیین شاخص‌های برندسازی منظر در دو سطح ابعاد و مؤلفه‌ها

دوره 10، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 197-210
صدیقه سلیمانی شیجانی؛ محمدرضا بمانیان؛ مجتبی رفیعیان؛ منصور یگانه

5.

سنجش رضایتمندی شهروندان از محور غذا و تفریح در برندسازی شهری مطالعه موردی: شهرک‌توحید سبزوار

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 53-72
ندا پرتانیان؛ محمود جمعه پور

6.

مدلسازی تصویر شهر جهت مشخص شدن اولویت های برندسازی شهری مطالعه موردی: شهر ارومیه

دوره 23، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 31-40
فرشاد نوریان؛ مهدی میکائیلی

7.

هویت بصری شهری در حیطه ی طراحی گرافیک

دوره 22، شماره 3، مهر 1396، صفحه 47-56
صداقت جباری؛ سیمین خضریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب