1.

A Grouping Hotel Recommender System Based on Deep Learning and Sentiment Analysis

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 59-78
Fatemeh Abbasi؛ Ameneh Khadivar؛ Mohsen Yazdinejad

2.

Analyzing Hybrid C4.5 Algorithm for Sentiment Extraction over Lexical and Semantic Interpretation

دوره 15، Special Issue: EIntelligent and Security for Communication, Computing Application (ISCCA-2022)، 2023، صفحه 57-79
Kanchan Naithani؛ Y. P. Raiwani؛ Intyaz Alam؛ Mohammad Aknan

3.

IRHM: Inclusive Review Helpfulness Model for Review Helpfulness Prediction in E-commerce Platform

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 184-197
Yasamyian Almutairi؛ Manal Abdullah

4.

Opinion Mining on Viet Thanh Nguyen’s The Sympathizer Using Topic Modelling and Sentiment Analysis

دوره 14، Special Issue: 5th International Conference of Reliable Information and Communication Technology (IRICT 2020)، 2022، صفحه 163-183
Sea Yun Ying؛ Pantea Keikhosrokiani؛ Moussa Pourya Asl

5.

Predicting Court Judgment in Criminal Cases by Text Mining Techniques

دوره 15، شماره 2، 2023، صفحه 204-222
Mohammad Farhadishad؛ Mohammad Kazemifard؛ Zahra Rezaei

6.

Sentiment Analysis of Social Networking Data Using Categorized Dictionary

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 105-120
Akansha Singh؛ Aastha Sharma؛ Krishna Kant Singh؛ Anuradha Dhull

7.

Social Media Toxic Content Filtering System using SOIR Model

دوره 15، Special Issue: Digital Twin Enabled Neural Networks Architecture Management for Sustainable Computing، 2023، صفحه 78-94
Nidhi Bhandari؛ Rachna Navalakhe؛ G.L Prajapati

8.

Text Analytics of Customers on Twitter: Brand Sentiments in Customer Support

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 43-58
Iman Raeesi Vanani

9.

The Application of Machine Learning Algorithms for Text Mining based on Sentiment Analysis Approach

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 309-330
Reza Samizade؛ Elnaz Mahmoudi Saeid Abad

10.

The Impact of Persian News on Stock Returns Through Text Mining Techniques

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 799-816
Zahra Azizi؛ Neda Abdolvand؛ Hassan Ghalibaf Asl؛ Saeedeh Rajaee Harandi

11.

Using Machine Learning Algorithms for Automatic Cyber Bullying Detection in Arabic Social Media

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 123-130
Bedoor Y. AlHarbi؛ Mashael S. AlHarbi؛ Nouf J. AlZahrani؛ Meshaiel M. Alsheail؛ Dina M. Ibrahim

12.

شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116
سید محسن موسوی؛ سید فتح اله امیری عقدایی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب