1.

The Effect of Absorptive Capacity and Corporate Culture on IS Implementation Success in Production Companies of Automobile Segments in the Guilan Province

دوره 3، شماره 9، فروردین 2012، صفحه 41-68
M.R Ramezanian؛ Narges Bossaghzadeh

2.

بررسی عوامل مؤثر بر استفاده سبزیکاران از منابع اطلاعاتی و کانال‎های ارتباطی جهت پیشگیری از آلودگی خاک (مطالعه موردی شهرستان ری)

دوره 43، شماره 1، اردیبهشت 1391، صفحه 27-37
احمد رضوانفر؛ فائزه هاشمی؛ فاطمه شفیعی

3.

به‌کارگیری منابع اطلاعاتی و کانال‌های ارتباطی در فرایند پذیرش مدیریت جامع پسماند روستایی

دوره 66، شماره 3، آبان 1392، صفحه 329-339
مهدیه السادات میرترابی؛ فاطمه شفیعی؛ احمد رضوانفر

4.

تأثیر رهبری الکترونیکی بر نگرش‌های شغلی کارکنان در تیم‌های مجازی با تأکید بر نقش کانال‌های ارتباطی آنلاین و رضایت ارتباطی ادراک‌شده

دوره 16، شماره 2، تیر 1397، صفحه 369-391
محمدرضا دانشور دیلمی؛ حامد دهقانان؛ محمدرضا ادیب پور

5.

شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت های تولیدی تجهیزات ورزشی در بستر شبکه های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 آذر 1402
زیبا محمد رضایی؛ کورش ویسی؛ عادل فاطمی؛ سمیرا علی آبادی؛ محسن اسمعیلی

6.

مدل اثربخشی کاربرد کانال‌های ارتباطی و منابع اطلاعاتی مختلف در پذیرش فن آوری GPS

2-37، شماره 2، اردیبهشت 1385
احمد رضوانفر؛ عادل زارع


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب