1.

Armed Conflict between Georgia and Russia Case Studies of ‘Peace Process in Abkhazian-Ossetian Ethnopolitical Conflict’

دوره 2، شماره 1، 2019، صفحه 23-42
Hamed Kazemzadeh

2.

بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206
ابوالقاسم میرا؛ امیر خانلری؛ یاشار دیندار

3.

بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی)

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810
مجتبی پورسلیمی؛ مجتبی هاشمیان؛ لیلی طباخیان

4.

بررسی جایگاه زن در تاریخ بیهقی و مقایسه ی آن با برخی کتب منثور

دوره 2، دوره 2،‌شماره 1، دی 1389
عبدالرضا سیف؛ مونا بابایی؛ زینب زرهانی

5.

بررسی مفاهیم جامعه‏ شناختیِ سکون فرهنگی پیرسالاری و قوم مداری در ادبیات دده قورقود

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 101-130
محمد عباس زاده؛ رحیم بشیرپور

6.

تناظر اصل قوم‌مداری روش‌شناختی ماکس وبر با جامعه‌شناسی بومی-تمدنی: پردازشی مفهومی برای« تمدن - جامعه شناسی»

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 169-190
ایمان عرفان منش

7.

مدل مطالعه قومیت و گروههای قوی : بر اساس مطالعه موردی منطقه سیستان و بلوچستان

دوره 2، شماره 22، بهمن 1382
یوسف اباذری؛ محسن گودرزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب