1.

-

دوره 1، شماره 1، مرداد 2007

2.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 92-111
مرتضی ملکی مین باش؛ مهری شهریاری

3.

تبیین راهکارهای توسعه کسب و کارهای بالقوه ورزشی در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی استان آذربایجان شرقی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 خرداد 1403
یوسف یاوری؛ جواد امان زاده؛ محمد رضا داخته؛ صبا Sabba

4.

طراحی شاخص های سنجش مفهوم عادت واره کسب و کار(مورد مطالعه شرکت‌های رشد و دانش‌بنیان دانشگاه فردوسی مشهد)

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 779-804
سید علیرضا انوری؛ محمد مظلوم خراسانی؛ محسن نوغانی دخت بهمنی

5.

فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار

دوره 16، شماره 3، آذر 1402، صفحه 99-119
امیرحسین محمدی نیا؛ محمد مهدی مهتدی؛ غلامحسین نیکوکار

6.

مدل‌یابی اثر بازاریابی‌کارآفرینانه و نوآوری‌ فناورانه بر توسعه ‌پایدار کسب و کارهای صنعت ورزش ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 دی 1403
صدیقه نظری گشنیگانی؛ جواد مرادی چالشتری

7.

مطالعه تطبیقی در ارائه الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت مرغداری ایران

دوره 54، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 185-200
بهزاد هدایت پور افشاری؛ سعید صفاریان همدانی؛ مریم تقوایی یزدی

8.

واکاوی عوامل بازدارنده توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی با رویکرد فراتحلیل

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 بهمن 1403
محمد ظاهری؛ حسین کریم زاده؛ نبی الله حسینی شه پریان





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب