کلیدواژه‌ها = رفتار مصرف کننده
تعداد مقالات: 10

1

اثرات ارتباط پایدار بر رفتار مصرف کننده: مطالعه موردی استفاده کنندگان موبایل در ایران

دوره 1، شماره 1، بهار 1385
علی اصغر سعیدی

2

ارائه مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)

دوره 3، شماره 10، زمستان 1390، صفحه 127-140
محسن نظری؛ امیرحسین قادری عابد

3

بررسی الگوهای مصرفی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان

دوره 9، شماره 2، تابستان 1390، صفحه 155-180
بهرام رنجبریان؛ کاظم ذبیح زاده؛ مجتبی براری

4

بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران

دوره 4، شماره 13، پاییز 1391، صفحه 19-34
عبدالحمید ابراهیمی؛ حسین صفرزاده؛ مریم جاویدی حق

5

بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران

دوره 3، شماره 9، پاییز 1390، صفحه 19-34
عبدالحمید ابراهیمی؛ حسین صفرزاده؛ مریم جاویدی حق

6

بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن

دوره 4، شماره 14، زمستان 1391، صفحه 127-146
محسن نظری؛ نسترن حاجی‌حیدری؛ مصطفی نصری

7

بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان

دوره 2، شماره 6، زمستان 1389
داود فیض؛ اکبر سلحشور

8

رابطه بین استفاده از تصاویر ورزشی در تبلیغات و رفتار مصرفی تماشاچیان مسابقات ورزشی

دوره 34، شماره 34، زمستان 1386
نصراله سجادی؛ علیرضا امیدی؛ قاسم زارع

9

کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان

دوره 3، شماره 8، تابستان 1390، صفحه 101-114
علی شائمی؛ مجتبی براری

10

مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر)

دوره 5، شماره 1، بهار 1392، صفحه 41-60
طهمورث حسنقلی‌پور؛ الناز رهروی؛ رضا عباچیان قاسمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.